lördag 17 maj 2008

Grönskan!

Om ni har vägarna förbi Orust i sommar tycker jag ni ska ta er en avstickare till den fina ön Lyr som ligger mitt emellan orust och tjörn! Där alldeles vid färjelägret ligger en mysig liten butik, cafe och blomsteraffär som heter grönskan! Det är min kompis Emma som driver butiken och hon säljer oxå mina kort :-) När de nya hänglastämplarna dök upp tänkte jag genast på henne när jag såg de här söta trädgårdsmästarna! Hoppas att hon blir glad för skylten :-)
Stämplar från hÄnglar, qk blad, cuttlebug alfabet Olivia, blommor och tagen likasåBokstäverna är 3-d lackade och blommorna har en klick glitterlim i mitten!









3 kommentarer:

Örnen sa...

Kanonsnygg skylt!

Anonym sa...

SUPERFIN!! Den kommer garanterat att bli uppskattad. Oj, vad mycket du laddat upp sedan jag var här senast. De nya hänglarna var hur fina som helst men jag beställde inte paketet. . .=(

Anonym sa...

Men vilken superfin skylt! Klart hon blir glad!