lördag 1 november 2008

3000

Wow jag har haft över 3000 besökare sedan jag satte in räknaren :-) Inte kunde jag väl tro att så många besökte min lilla blogg *glad*!

För att fira detta tänker jag ha en litet utlottning av ett litet pyssligt paket till någon!
Jag kommer att dra en vinnare nästa söndag 9/11 vid 21 tiden av alla dem som lägger kommentarer till mina inlägg under veckan. 1 kommentar per inlägg kan man ge och på så sätt få fler chanser att vinna!!! Hoppas att ni vill vara med!!!

Ha en bra dag!!!

Ida

14 kommentarer:

Line sa...

Visst är det kul med många besökare! Jag är gärna med i utlottningen :)

Linda - www.knorrigt.com sa...

Jag deltar också gärna! :)

kicken sa...

Jag deltar gärna!

Scraptroll sa...

åh vad kul jag deltar själv klart :-)

aviga Ellen sa...

Jag är inte den som säger nej till en utlottning! :-D

Ulrica... sa...

Det är alltid lika roligt när man ser att man har besökare! ;) Roligt oxå att jag får vara med på utlottning för en gångs skull, istället för att alltid jag ha utlottningar! =)

Ha det bäst, kramde

Frida sa...

Ojoj, alltid kul med utlottningar ;)

kristina sa...

tjohoo kniper en lott!

annettes sida sa...

Du gör fina alster, jag tittar gärna in fler gånger och hämtar inspiriation

mill@n sa...

Jag vill såklart vara med!!

Essmo sa...

Grattis till alla besökare! Du gör jättemycket fina saker!

Passar på & tar en lott oxå! =)

Jenniiz sa...

Åh!! Vad kul med en utlottning.
Då nyper jag en oxå....

Ilus sa...

Roligt med så många besökare! Visst blir man glad!
/Maria

Wildärtan sa...

Grattis till alla besök - de tär så roligt när nån tittar in, eller hur? Jag är ju gärna med på en utlottning!