lördag 7 februari 2009

Nyrenoverat sovrum!!!!

Så var det äntligen dax för vårt sovrum att bli färdigt... Vi har hållt på i över en månad med renovering och vi har gjort nästan allt.... Vi har: Flyttat eluttag, tapetserat, lagt värmeslingor och bytt golv, satt upp nya paneler i taket och bytt dörrkarm och dörr... nu är det bara fönstret som ska bytas och det gör vi troligen till sommaren nån gång! Har letat som en tok efter före bilderna men hittar dem inte, jag återkommer med dem när jag funnit rätt mapp men nu orkar jag inte söka efter dom nått mer idag. Här är resultatet i alla fall!!! håll till godo

Igår påtade jag ihop min första hissgardin... var lite meckigt men nu vet jag hur jag ska göra så det blir nog fler!!!

Snygg orkidé


Och fina ljuslyktor som jag fått i för tidig födelsedagspresent av min svägerka Therese och hennes Michael!

Ha en fortsatt bra kväll!!!

3 kommentarer:

Kamilla sa...

ÅÅÅÅÅÅH WOW WOW WOW
Sååå dnyggt det blev! Helt underbart! Jag vill också renovera..kanske du och maken kan komma upp till oss en månad eller två? ;)

Anonym sa...

*suck vad snyggt* :) det ser ju hur fint ut som hälst! vad kul att du sa till när du la upp bilderna!

Anki sa...

Jättejättefint! Visst är det roligt att få göra fint hemma nån gång.