söndag 15 februari 2009

Skapat med Bella mios blommor!

Denna Lo började jag på i torsdags kväll när jag var på Workshop hos stämpelstudion! Mycket folk och trevlig stämmning var det... blev inte så mycket pysslat för min del men det var trevligt i alla fall!!! Jag har använt mig av Bg nya papper i serien Marrakech! Jättefina tycker jag! Distress sticklers, brads, Cb Olivia alfabete, qk sophisticate swirlar och Journaling stämpel från Autumn Leavs!
Dessutom Bella mios superfina och härliga blommor!!! Jag säger bara WOW!!!! De är så vackra och välarbetade!!!! Titta bara här nedanför!!!!






Ha en bra dag!!!

Kram

Ida/Tatoo rosen

4 kommentarer:

BellaMio sa...

Åh, så fint det blev!!! Du är så himla duktig och blommorna passade ju in jättebra! Jättekul att få se något man själv har gjort, på någon annans LO, ojoj säger jag bara!!!

Det var så lustigt för jag var precis inne och tittade runt lite i din blogg, hoppade sedan tillbaka till Svensk Scrapbooking och då kom kommentaren från dig, hihi!

Tack för att du visade mig hur fint du skapat, det gör mig rörd!

Maja Stokk / eyovine sa...

Tack för komentaren i min blogg =)... härlig Lo, å visst är dom läckra marrakesch papprena =)

Articsisters sa...

Hej å hå...
Jag riktigt njuter över att få trilla in hos dig och njuta av dina alster. Det var hur länge sedan som helst sedan jag var in till dig eller mer till någon. Har varit ur scrappet ett tag.

Ha det underbart.
Lisbet

Kamilla sa...

OMG ida!!! helt outstanding, den var sååå fin!!
Lite avis e jag allt att jag inte bor närmare :( tänk så kul vi skulle ha alla 4 *skrattar gott*