måndag 15 februari 2010

Mini byrå

Jag har knåpat ihop en liten byrå av tändsticksaskar åt en vän. ideen till denna fick jag för länge sedannär jag såg nått liknande hos min vän Marit (mojmojmoj).
Innuti de små lådorna har jag lagt småpryttlar till pyssel, bla. har jag gjort egna blommor i matchande papper till byrån.
Inkido papper och spets, tyll, halvpärlor och brads har jag använt. chakat kanterna har jag gjort med chestnut roan och så har jag lagt distress stickles i vintage photo runt en del kanter. alfa stickers från adornit och skylten stansad med spellbinders label one.

Ha nu en riktigt bra dag!
Kramar!

5 kommentarer:

mojje sa...

Härligt att ha inspirerat lite. Och så söt den blev..... Själv har jag tänkt klä om mina lite.......:-) kram

Karolina/karehed sa...

Vilken jättesöt byrå du gjort! Gillar färgkombinationen rosa och brunt, så snyggt! :-)
Kram Karolina

AnnBritt sa...

Hej på Dig! Hittade hit genom fb, du har ju inte berättat att du bloggar.......men nu har jag läst ALLT!! Otroligt fina grejor, men jag fattar ju inget av orden du slänger dig med... Hur som helst får man ju massa inspiration till pyssel iaf =) Ha det bäst, kram AnnBritt

Petra/Trollet sa...

Så rackarns söt!!!!!!!

Ina sa...

Otroligt söt - måste jag prova på.

//ina